Sejtelmes képet villantott a Toyota a legújabb Priusról
Rendkívül szűkszavú közleménnyel és egy fotóval húzza a Toyota-rajongók agyát a cég.
Rendkívül szűkszavú közleménnyel és egy fotóval húzza a Toyota-rajongók agyát a cég.
Bizony nagykorú mára az a fura autó, amelyet sokan megmosolyogtak még néhány évvel ezelőtt is. A Toyota Prius életképességét mi sem bizonyítja jobban, hogy a 18 év alatt, amióta az utcákat koptatja, akadt belőle egymillió kilométert futott példány is. Pedig jellemzően a legtöbb Priusnak nem csak a csillogás jut, hanem a taxislét.
A japánok lerántották a leplet a negyedik generációs hibrid családi autójukról, amely az elődhöz képest megújult formavilággal, az eddigi legfejlettebb akkumulátorral, tágasabb utastérrel, valamint jobb menetkomforttal csábítja a leendő vásárlókat.
Húsz évvel ezelőtt még csak prototípus formájában létezett a legelső Prius, azóta viszont óriási népszerűségnek örvendenek a japánok hibrid hajtásláncú modelljei, melyeknek szinte nyomába sem ér a konkurencia.
Új rekordot állított fel a Toyota Prius a Nürburgringen. A szokásoktól eltérően nem a köridőre mentek rá a japánok, hanem a fogyasztásra.
Mennyire vad ötlet a nyugodt közlekedést megtestesítő hibrid Toyota Priusból tuningautót csinálni. Éppen ezért remek is.
Az összesen 2,7 millió visszahívott kocsiból jutott a magyar piacra is.
A japán gyár bejelentette, hogy kormányműhiba miatt azonnali javításra visszahívnak 2,7 millió járművet.
Öttagúra bővült a Toyota hibrid kínálata Magyarországon. Megjelent a nagycsaládos, hétszemélyes Prius+.
Japán történetének talán legköltségesebb karambolját jegyezték fel a szigetországban, ahol nyolc Ferrari, egy Lamborghini, három Mercedes Benz és egy Toyota Prius ütközött egymásnak.
Az amerikaiak csaknem egyharmada szerint a Toyota személyautói nem biztonságosak − derült ki a USA Today napilap és a Gallup közös felméréséből.
A Toyota Prius III-ban (harmadik generációs) minden a fogyasztásról szól, kis zöld autókat gyűjtünk a kijelzőn, ha megtakarítunk 30 Wattot óránként, lassításkor leáll a motor, töltődik az akksi, villanyüzemben nincs kibocsátás - őrület, mekkora a felhajtás a szén-dioxid körül. Ám, a Priusra mégsem úgy fogok emlékezni, mint minden idők legtakarékosabb autójára, hanem mint minden idők legmodernebb autójára. A high-tech és a varázslás hétköznapi megtestesülésére.